25 Nisan 2009 Cumartesi

Köşe yazısı

ŞENLİKLER YAKLAŞIRKEN...

Abdullah Güzel

Bahar döneminin sonuna geliyoruz yavaş yavaş. Yoğun sınavlar nedeniyle gerilen sinirler şenliklerle rahatlatılacak. Mezun olup gidenler ise bambaşka anlamlar yükleyecek şenliklere. İçte kalan pişmanlıklar yaşanmışlaklara olan özleme bırakacak ve daha soft bir hal alacak...

Bu okulda üçüncü yılım ve üçüncü kez şenlikleri yaşayacağım(!). Üniversitedeki ilk yılımda, biraz da ilk yılın verdiği heyecanla merakla ve istekle gittim. Ancak gördüğüm manzara bana nedense bir şenlik havası vermemişti ve bu nedenle geçen sene okulumuzun şenliklerini takip etmek yerine ODTÜ ve Ankara Üniversitesi şenliklerini tercih ettim. Pişman olmamıştım...

Bu sene 2009 yılı bahar şenlikleri yaklaşırken bir heyecan duyamıyorum. Haksız değilim. Yanlış sanatçı tercihleri, şenlik alanının bir panayır yerine pazar alanına çevrilmesi, taşkınları da aşan sarhoşluklar(tecavüz söylentileri vb...), şenliklerin dışarıya açılması nedeniyle ipsiz-sapsız bir sürü insanın gelmesi, güvenlik yetersizliği bizim okulumuzun şenliklerine gölge düşüren ve benim gibi bir çok insanın bu şenliklerden uzak durmasına sebeb olan nedenler.

Belki de bizim gölge düşüyor dediğimiz şenlikler birilerinin tam da istediği gibidir. Ne de olsa model insan kadınlarda Hande Yener, erkeklerde ise Murat Boz...

Umarım bu sene seviyesi daha yüksek gerçek bir şenlik yaşarız...

1 yorum:

  1. arkadaşlar,
    size nereden ve nasıl ulaşabilirim? Çok önemli bir konu hakkında sizinle görüşmem gerekmekte.
    Son çıkardığınız sayı ile ilgili.
    Lütfen bana en kısa zamanda ulaşınız.
    Fikir alışverişi yapmamız lazım.

    myprecious_and@hotmail.com

    YanıtlaSil